1) Zamenjava izdelka za drugega
Če ste naročili napačen izdelek, nas kontaktirajte in z veseljem vam bomo pomagali izbrati pravi izdelek. Nato izpolnite spodnji obrazec in nam ga skupaj z napačno naročenim izdelkom pošljete nazaj.
2) Odstop od kupoprodajne pogodbe
Odstop od kupoprodajne pogodbe je možen v 14 dneh od prejema naročila. Za odstop od pogodbe lahko uporabite spodnji obrazec. Na dnu strani boste našli tudi naslove, kamor nam lahko pošljete blago nazaj. Pošiljki ne pozabite priložiti izpolnjenega obrazca s številko računa, kamor vam bomo vrnili denar. Več o odstopu od pogodbe najdete v naših pogojih poslovanja.
3) Pritožba
Za vse prodano blago velja 24-mesečna garancija. V primeru težav nam lahko blago pošljete nazaj za reklamacijo na enega od spodaj navedenih naslovov. Pošiljki je potrebno priložiti reklamacijski obrazec, ki ga najdete na dnu strani. Vse potrebne informacije o reklamacijah dobite v reklamacijskem postopku.
Prenesite obrazecKam poslati blago?
Blago nam skupaj z izpolnjenim obrazcem pošljite na enega od naših naslovov:
Poštni naslov:Foxym s.r.o.Alojza Mednanskeho 18038 61 Martin, Slovaškae-mail info@foxym.sitel. št. +421 950 811 900
Packeta:Prevzemno mesto ID 5026e-mail info@foxym.sitel. št. +421 950 811 900